Medlemsfordeler for bedrifter under Bygghåndverk Norge

Bedrifter hos Byggmesterforbundet og Malermestrenes Landsforbund får rabatterte priser på:

Godkjent BHT - landsdekkende - kunde

Bygghåndverk Norge  + Grønn Jobb - Logo - Hjemmeside

Bedriftshelsetjeneste (BHT)

Få spesialtilbud som medlem av Byggmesterforbundet eller Malermestrenes landsforbund.

Allerede kunde? Trykk her

Allerede kunde? Trykk her

klokke grå  Åpent hverdager kl. 9-15

Telefon: 69 79 11 30

Email: post@gronnjobb.no

Kontaktskjema: Trykk her

Allerede kunde? Trykk her

1 minutt

For å be om tilbud via skjema eller telefon

5 minutter

For å bli kontaktet med tilpasset tilbud

10 minutter

For å få bekreftet godkjent avtale

Spesialtilbud på BHT-grunnavtale

Rabattert pris per år

290 kr /per ansatt

+ 3.990 kr for bedriften

Tilbudet er tilpasset små og mellomstore bedrifter for å dekke den lovpålagte tilknytningen til godkjent bedriftshelsetjeneste etter kravet fra Arbeidstilsynet.

Tilleggstjenester utover tilknytningen vil kunne kjøpes i tillegg.  Se alle tilleggstjenester her.

Få deres tilbud på bedriftshelsetjeneste

Få svar på 5 minutter i løpet av åpningstid

Hør fra noen av våre 8.000+ fornøyde kunder 

“Vi er veldig godt fornøyd med Grønn Jobb! Budbilsentralen AS vil fortsette å bruke Grønn Jobb innen HMS og Bedriftshelsetjenester. Anbefales!!”
John Kvilhaug
Budbilsentralen AS
“Meget seriøs aktør av BHT. Disse folka holder det de lover, og er dyktige på oppfølging. Natt og dag i forhold til andre aktører vi har hatt. Anbefales!”
Tony Zane
Hamar Renhold AS

Se videopresentasjon

Spørsmål og svar

Hva skjer etter jeg har blitt kunde?

Så fort du har fått avtalen din, så er du kunde :)

Neste steg er da å få på plass en plan for bistand. Dette er et dokument som skal si noe om hvordan du bruker bedriftshelsetjenesten - og noe Arbeidstilsynet vil etterspørre.

For å lage denne har du et videomøte med en av rådgiverne våre. Her vil kunderådgiveren bli litt bedre kjent med deg og bedriften – og for å lage plan for bistand. I plan for bistand setter vi da opp eventuelle tiltak som blir lovpålagt å utføre av bedriftshelsetjenesten, og tiltak du ønsker å få hjelp med.

Deretter vil vi årlig følge opp med en årsrapport, en ny kartlegging og plan for bistand for ny periode.

Se video som viser hvordan nye kunder blir tatt imot:

 

Når får jeg første faktura?
2 dager etter avtaledato

Avtalen gjelder for 12 måneder. Starter du avtalen 3. juni er fornyelsen 3. juni året etter.
Avtalen faktureres normalt en gang i året og det er avtaledato som blir stående som årlig faktureringsdato. 

Signerer du avtalen 3. juni får du faktura et par dager etter.  

Har du behov for andre faktureringsløsninger, tar du bare kontakt, så finner vi en god løsning

Hvor lang bindingstid har dere?
12 måneder av gangen

En avtale varer 12 måneder om gangen, basert etter forskrift om at bedriftshelsetjenesten skal følge opp bedrifter over en lengre periode. 

Alle kunder får individuelt i en skreddersydd oppfølging, og denne følger en 12 måneders syklus. 

Hvor lang oppsigelsestid har dere?
3 måneder før ny avtaleperiode

Hos oss har vi stort fokus på å ha aktive og fornøyde kunder. 

Skulle du ha behov for å avslutte avtalen, må du si opp avtalen din 3 mnd. før ny avtaleperiode starter – som fornyes hver 12. mnd.

Kan jeg bytte til Grønn Jobb selv om jeg har en aktiv avtale hos noen andre?
Ja, det kan du.

Selv om du har avtale hos en annen BHT, kan du bytte avtalen til Grønn Jobb.

Når du har godkjent avtalen hos Grønn Jobb så sier vi opp din gamle avtale. 

Vi setter opp at avtalen hos Grønn Jobb starter når det gamle utgår. Du betaler ikke dobbelt.

Dekker jeg det lovpålagte når jeg har bedriftshelsetjeneste hos dere?
Dere dekker kravet om tilknytning til BHT – og vi finner ut om dere har andre pålagte HMS-krav.

Når du har en BHT-avtale hos Grønn Jobb dekker du kravet om å være tilknyttet godkjent bedriftshelsetjeneste.

Det kan likevel være andre HMS-behov eller krav som din bedrift må ha på plass, da hjelper vi med å kartlegge og avdekke hva du må gjøre for å være i samsvar med gjeldende HMS-regelverk.

Til toppen
Finner du ikke svaret ditt?
Prat med oss eller send en mail.