Logg inn

Timeregistrering

Registrering av arbeidstid er lovpålagt, svært lønnsomt – og nå veldig enkelt.

Timeregistrering Grønn Jobb

Systemet

Med denne modulen kan ansatte selv registrere timer. Deretter kan daglig leder eller nærmeste overordnede godkjenne timene.

Alle timer vises på en oversiktlig liste for hver enkelt ansatt. Og kan være grunnlag for fakturering, fremdrift i prosjekt med mer.

«Timeregistrering» kan brukes alene, eller som en naturlig del av Grønn Jobb sine systemer. Den er for alle bransjer, og for bygg- og anleggsbransjen kan man registrere timer på enkeltprosjekter.

Appen

Appen "Timeregistrering" gjør det enkelt å registrere arbeidstid, og er 100 % integrert med HMS-systemet til Grønn Jobb.

Med appen og systemet kan du og ansatte registrere arbeidstid på PC, nettbrett eller mobiltelefon. Slik at man kan velge hvor man vil administrere sykefraværet.

Last ned appen gratis ved bestilling av denne modulen.

Alt samlet på ett sted – for hele bedriften.

Husk at alle Grønn Jobb sine systemer kan samles på ett og samme system. 

 

Produkter som er populært å bestille med Timeregistrering

HMS-system  Bedriftshelsetjeneste  Sykefravær

Pris og tilgang

Grunnpakke

Kun 5.880,- eks. mva. (12 mnd.)

Gi tilgang til alle ansatte

Gi tilgang til alle ansatte utrolig enkelt, og velg hvem som skal ha rettigheter til de forskjellige oppgavene.

100% nettbasert

Du trenger ikke å laste ned en programvare. Systemet er alt 100% nettbasert, og du har alltid tilgang fra hjemmesiden vår.

Få tilbud på Timeregistrering

Gi oss en beskjed dersom du har behov for en konsernløsning.

Få nyheter og tips om HMS og ledelse.

Få en oppdatering om våre nye blogginnlegg.