HR-system for mindre bedrifter

– Så mindre bedrifter kan ha oversikt og styring på ferie, fravær, kompetanse og utstyr

HR-system-headerbilde-1
HR-light-visuals-produktside-05
Ansattmodul for ferie og fravær
Ansatte kan selv legge inn dager for både ferie og fravær, slik at hele systemet deres blir mer selvgående. De ansatte har selv oversikt over hvor mange dager de har brukt og har igjen, via systemet (velg mellom 5- eller 6-dagers uke, kun hele dager)
HR-light-visuals-produktside-06
Last opp dokumenter per ansatt
Last opp og samle alle dokumenter for hver enkelt ansatt.
HR-light-visuals-produktside-07
Enkel ferieoversikt
Kan lastes ned som PDF og henges opp i kantina, brakka eller pauserommet.
hms-feature-09
Hjelpevideoer
Systemet har hjelpevideoer som hjelper deg og dine ansatte å bruke systemet riktig, rett fra start! Mindre tid på usikkerhet og oppfølging, og mer tid på å utføre.
HR-light-visuals-produktside-
Språk per bruker
Hver bruker kan velge mellom engelsk eller norsk.

 

 

Uten BHT hos Grønn Jobb 25% rabatt Med BHT hos Grønn Jobb
Bedrift med 0-20 ansatte
8.000 kr
6.000 kr
Per år
Per år
Bedrift med 21-50 ansatte
12.000 kr
9.000 kr
Per år
Per år
Bedrift med 51+ ansatte
Tilpasset
Tilpasset

Følg opp ansatte enkelt med Grønn Jobb HR-system

Grønn Jobb HR-system er et enkelt og intuitivt system for mindre bedrifter. Det samler utfordringene knyttet til personaldriften på ett sted. Med full oversikt over dokumenter og oppgaver, blir jobben med å følge opp ansatte enkel. Tiden er inne for å skrote excel-arket!

App for enkel personalstyring på farten

Med appen kan du og de ansatte oppdatere i systemet mens dere er på farten. Det gjør både oppfølging og arbeidshverdagen enklere.

 

Fordeler

Se hva våre kunder sier:

“Vi har benyttet Grønn Jobb og har vært meget fornøyd med både systemet og ikke minst servicen vi har fått. Systemet er enkelt å bruke og lett å forstå. Har hatt en fantastisk kunderådgiver og har ytet topp service hele veien.”
Christian Tran
Nydalen Wok
“Vi er veldig fornøyd med Grønn Jobb! Kundesupport som fikk vi er utrolig rask, presis og hjelpsom. Vår rådgiver er tilgjengelig og villing til å gi svar og hjelp om alle spørsmål på veldig kort tid. Appen/webgrensesnitt er veldig oversiktlig og lett til bruk, så i et ord anbefaler jeg Grønn Jobb veldig varmt.”
Blå Ledning AS
“Grønn Jobb er veldig enkelt å bruke, masse nytt, og er til stor hjelp for oss. Gleder oss til å samarbeide videre.”
Eva O Brokke
Briga AS

 

Kontaktskjema: HR-system

 

 

Åpent hverdager kl. 9-15

Telefon: 69 79 11 30

Email: post@gronnjobb.no

Kontaktskjema: Trykk her

Ofte stilte spørsmål

Hva er et HR-system?

Et HR-system er en dataprogramvare som hjelper organisasjoner med å administrere alt som har med ansatte å gjøre, som for eksempel onboarding, oppfølging, oppbevaring av dokumenter (GDPR), offboarding, fraværsregistrering og andre HR-relaterte oppgaver.

Det fungerer som et digitalt verktøy for å effektivisere og organisere HR-oppgaver i en bedrift.

Hvorfor trenger jeg et HR-system for min bedrift?

Med et HR-system blir oppfølgingen av dine ansatte enklere. Du kan droppe excel-arket og få ting inn i et enkelt system som sparer deg for masse manuelt arbeid. 

Med Grønn Jobb HR-system får du en enkel oversikt over ferie og fravær, kompetanse og utstyr. Det gir deg mer korrekt og kvalitetssikret oversikt over dine ansatte. I tillegg blir det lettere å planlegge hele året og ha kontroll.

Dine ansatte kan ved hjelp av et tastetrykk på mobilen, registrere ferie og fravær selv - og du får full oversikt. Du slipper å grave etter ansattes dokumenter -  alt er lagret på ett sted.

Med HR-system fra Grønn Jobb blir livet som småbedriftsleder litt lettere. Du går fra manuell "papirløsning" til automatisert, selvgående og påkoblet løsninger som alle kan delta i. 

Hvorfor skal jeg velge et HR-system fra Grønn Jobb?

Grønn Jobb HR-system er skapt med småbedrifters behov i tankene, og passer uavhengig av bransje. Det tilbyr en effektiv og brukervennlig løsning for håndtering av HR-oppgaver i mindre bedrifter.

Det blir enklere å holde oversikt og følge regler for ferie og fravær. Du kan erstatte manuell administrasjon i excel ved å la ansatte selv registrere ferie og fravær, og alt går smidig og feilfritt.

I tillegg gir det deg full kontroll over bedriftens utstyr. Fra spikerpistoler til hjelmer – ingenting blir borte. Dette skaper et ansvarlig og organisert arbeidsmiljø.

Du sparer tid ved å droppe Excel-kaoset, gir ansatte "selvbetjening" og har full kontroll over utstyr. I tillegg slipper du å lete etter ansatt-dokumenter – alt er samlet på ett sted. 

Systemet er enkelt å forstå og bruke, med veiledning og hjelpevideoer for å hjelpe deg komme i gang. Uten omfattende HR-ekspertise. 

Kan jeg få en gjennomgang/demo med en rådgiver?
Til toppen

Få kontroll med Grønn Jobb HR-system i dag!