HR-system for mindre bedrifter
Få full kontroll på ferie, fravær, timeregistrering og personalrutiner – alt på ett sted. Med Tripletex-integrasjon og oppdatert personalhåndbok slipper du unødvendig styr.
Full oversikt, ett sted
Alt på ett sted – ferieplaner, kontrakter og utstyr.
Superenkelt å bruke
Laget for små bedrifter med 5–50 ansatte. Kun det du trenger.
HR i lomma – full oversikt i appen
Ansatte kan gjøre det meste i appen. Enkelt for dem, mindre jobb for deg.
Bli kjent med systemet
Grønn Jobb HR-system er et enkelt og intuitivt system for mindre bedrifter. Det samler utfordringene knyttet til personaldriften på ett sted. Med full oversikt over dokumenter og oppgaver, blir jobben med å følge opp ansatte enkel. Tiden er inne for å skrote excel-arket!
Se hvordan systemet fungerer i praksis – se videoen eller book en demo med en av våre rådgivere!

Mindre tid til HR, mer tid til drift
Å holde styr på ansatte, timer, ferie og fravær kan være tungvint og tidkrevende. Vårt HR-system gir deg full oversikt og automatiserer oppgaver, så du slipper manuelt arbeid og Excel-kaos. Enkelt, effektivt og skreddersydd for små bedrifter.
Få bedre kontroll – uten unødvendig administrasjon.
Finn riktig pris på HR-system for din bedrift
Digger du gode priser? Vi digger kunder med flere produkter hos oss! La oss finne en god totalpris sammen: Ta kontakt
0-10
ansatte
kr 11 880 per år
11-20
ansatte
kr 13 920 per år
21-30
ansatte
kr 16 920 per år
31+
ansatte
fra kr 19 920 per år
Gjør HR enkelt
Før timer enkelt uten rot og feil
Full kontroll på ferie og fravær
Personalhåndbok alltid oppdatert
Tripletex-integrasjon for lønn
Mindre administrasjon, mer tid til drift

App for enkel personalstyring på farten
Med appen kan du og de ansatte oppdatere i systemet mens dere er på farten. Det gjør både oppfølging og arbeidshverdagen enklere.
Samle alt – og få full kontroll
Grønn Jobb sitt HR-system er laget for å fungere sømløst med HMS, kurs og BHT. Alt henger sammen, slik at du slipper dobbeltarbeid og får full kontroll.
Velger du flere systemer fra Grønn Jobb, får du:
✔ Full oversikt – all info samlet på ett sted
✔ Mindre administrasjon – spar tid og klikk
✔ Kombinasjonsrabatt – én leverandør, lavere pris

Funksjoner
Praktiske funksjoner som gir oversikt, kontroll og flyt i hverdagen.
Lag en personalhåndbok på minutter
Bruk ferdige forslag eller tilpass innholdet selv. Håndboken kan lages for selskap eller avdeling – og finnes på flere språk.
Enkel timeregistrering for alle
Ansatte fører timer selv, og leder godkjenner med et klikk. Last ned i CSV og send videre til lønnssystemet.
Integrasjon med Tripletex
Send timer rett til Tripletex, eller hent ansatte og prosjekter automatisk – enkelt og effektivt.
Ferie og fravær – full oversikt i kalenderen
Alle dokumenter – samlet per ansatt
Last opp kontrakter, skjemaer og personaldokumenter. Alt samlet på ett sted – lett å finne igjen når du trenger det.
Planlegg året med HR-årshjulet
Se hva våre kunder sier
Ofte stilte spørsmål
Et HR-system er en dataprogramvare som hjelper organisasjoner med å administrere alt som har med ansatte å gjøre, som for eksempel onboarding, oppfølging, oppbevaring av dokumenter (GDPR), offboarding, fraværsregistrering og andre HR-relaterte oppgaver.
Det fungerer som et digitalt verktøy for å effektivisere og organisere HR-oppgaver i en bedrift.
Med et HR-system blir oppfølgingen av dine ansatte enklere. Du kan droppe excel-arket og få ting inn i et enkelt system som sparer deg for masse manuelt arbeid.
Med Grønn Jobb HR-system får du en enkel oversikt over ferie og fravær, kompetanse og utstyr. Det gir deg mer korrekt og kvalitetssikret oversikt over dine ansatte. I tillegg blir det lettere å planlegge hele året og ha kontroll.
Dine ansatte kan ved hjelp av et tastetrykk på mobilen, registrere ferie og fravær selv - og du får full oversikt. Du slipper å grave etter ansattes dokumenter - alt er lagret på ett sted.
Med HR-system fra Grønn Jobb blir livet som småbedriftsleder litt lettere. Du går fra manuell "papirløsning" til automatisert, selvgående og påkoblet løsninger som alle kan delta i.
Grønn Jobb HR-system er skapt med småbedrifters behov i tankene, og passer uavhengig av bransje. Det tilbyr en effektiv og brukervennlig løsning for håndtering av HR-oppgaver i mindre bedrifter.
Det blir enklere å holde oversikt og følge regler for ferie og fravær. Du kan erstatte manuell administrasjon i excel ved å la ansatte selv registrere ferie og fravær, og alt går smidig og feilfritt.
I tillegg gir det deg full kontroll over bedriftens utstyr. Fra spikerpistoler til hjelmer – ingenting blir borte. Dette skaper et ansvarlig og organisert arbeidsmiljø.
Du sparer tid ved å droppe Excel-kaoset, gir ansatte "selvbetjening" og har full kontroll over utstyr. I tillegg slipper du å lete etter ansatt-dokumenter – alt er samlet på ett sted.
Systemet er enkelt å forstå og bruke, med veiledning og hjelpevideoer for å hjelpe deg komme i gang. Uten omfattende HR-ekspertise.
Ja, det kan du selvfølgelig!
Klikk her for å få en gjennomgang av systemet med en rådgiver