HR-system for mindre bedrifter
– Så mindre bedrifter kan ha oversikt og styring på ferie, fravær, kompetanse og utstyr
Følg opp ansatte enkelt med Grønn Jobb HR-system
Grønn Jobb HR-system er et enkelt og intuitivt system for mindre bedrifter. Det samler utfordringene knyttet til personaldriften på ett sted. Med full oversikt over dokumenter og oppgaver, blir jobben med å følge opp ansatte enkel. Tiden er inne for å skrote excel-arket!
App for enkel personalstyring på farten
Med appen kan du og de ansatte oppdatere i systemet mens dere er på farten. Det gjør både oppfølging og arbeidshverdagen enklere.
Fordeler
Spar timer med selvstyrt ferie og fravær
Med HR-systemet på laget, blir laget enklere å sette opp. Få oversikt over de ansattes ferie og fravær i kalendervisning, der de ansatte selv kan legge inn både ferie og fravær – slik at du slipper å telle dager og styre med masse manuelt arbeid.
Med hjelpevideoer forsvinner usikkerheten
Systemet har hjelpevideoer som hjelper deg og dine ansatte å bruke systemet riktig, rett fra start! Mindre tid på usikkerhet og oppfølging, og mer tid på å utføre.
Samle alle personaldokumenter per ansatt på ett sted
Med systemet holder du enkelt oversikt over alle personaldokumenter knyttet til hver enkelt ansatt. Du vet hvor du finner alle dokumentene – alltid.
Oversikt for alle med ferieplan
Kompetanseoversikt
Full oversikt over de ansattes kompetanse. Du kan også laste ned CV som PDF.
Se hva våre kunder sier:
Kontaktskjema: HR-system
Ofte stilte spørsmål
Et HR-system er en dataprogramvare som hjelper organisasjoner med å administrere alt som har med ansatte å gjøre, som for eksempel onboarding, oppfølging, oppbevaring av dokumenter (GDPR), offboarding, fraværsregistrering og andre HR-relaterte oppgaver.
Det fungerer som et digitalt verktøy for å effektivisere og organisere HR-oppgaver i en bedrift.
Med et HR-system blir oppfølgingen av dine ansatte enklere. Du kan droppe excel-arket og få ting inn i et enkelt system som sparer deg for masse manuelt arbeid.
Med Grønn Jobb HR-system får du en enkel oversikt over ferie og fravær, kompetanse og utstyr. Det gir deg mer korrekt og kvalitetssikret oversikt over dine ansatte. I tillegg blir det lettere å planlegge hele året og ha kontroll.
Dine ansatte kan ved hjelp av et tastetrykk på mobilen, registrere ferie og fravær selv - og du får full oversikt. Du slipper å grave etter ansattes dokumenter - alt er lagret på ett sted.
Med HR-system fra Grønn Jobb blir livet som småbedriftsleder litt lettere. Du går fra manuell "papirløsning" til automatisert, selvgående og påkoblet løsninger som alle kan delta i.
Grønn Jobb HR-system er skapt med småbedrifters behov i tankene, og passer uavhengig av bransje. Det tilbyr en effektiv og brukervennlig løsning for håndtering av HR-oppgaver i mindre bedrifter.
Det blir enklere å holde oversikt og følge regler for ferie og fravær. Du kan erstatte manuell administrasjon i excel ved å la ansatte selv registrere ferie og fravær, og alt går smidig og feilfritt.
I tillegg gir det deg full kontroll over bedriftens utstyr. Fra spikerpistoler til hjelmer – ingenting blir borte. Dette skaper et ansvarlig og organisert arbeidsmiljø.
Du sparer tid ved å droppe Excel-kaoset, gir ansatte "selvbetjening" og har full kontroll over utstyr. I tillegg slipper du å lete etter ansatt-dokumenter – alt er samlet på ett sted.
Systemet er enkelt å forstå og bruke, med veiledning og hjelpevideoer for å hjelpe deg komme i gang. Uten omfattende HR-ekspertise.
Ja, det kan du selvfølgelig!
Klikk her for å få en gjennomgang av systemet med en rådgiver