Logg inn

Sykefraværs-registrering

Ha full kontroll med oppfølging av sykemeldte medarbeidere.

Sykefravær - Grønn Jobb

Systemet

Admin i systemet kan selv administrere sykefraværet til sine medarbeidere. Daglig leder kan også delegere dette til vedkommende som har den daglige oppfølgingen av dette.

Straks en medarbeider registrerer et fravær får den ansvarlige en “push-melding” på telefonen og en epost på PC-en.

Den ansvarlige kan da velge å aktivere en påminnelse når egenmeldingsdagene har gått. Man kan søke i dokumentasjon og skrive ut hele sykefraværshistorikken.

Appen

Appen som gjør det enkelt å følge opp den syke medarbeideren på en omtenksom og korrekt måte. Med appen kan du ta bilder av dokumenter, lagre dem og skrive notater. Alt blir trygt lagret på ett sted.

Appen er 100 % integrert med HMS-systemet til Grønn Jobb. Slik at man kan velge hvor man vil administrere sykefraværet. På PC, nettbrett eller mobiltelefon.

Last ned appen gratis ved bestilling av denne modulen.

Alt samlet på ett sted – for hele bedriften.

Husk at alle Grønn Jobb sine systemer kan samles på ett og samme system. 

 

Produkter som er populært å bestille med Sykefravær

HMS-system  Bedriftshelsetjeneste  HMS-kurs

Pris og tilgang

Grunnpakke

Kun 3.480,- eks. mva. (12 mnd.)

Du må ha Grønn Jobb sitt HMS-system for å få tilgang til denne modulen.

Gi tilgang til alle ansatte

Gi tilgang til alle ansatte utrolig enkelt, og velg hvem som skal ha rettigheter til de forskjellige oppgavene.

100% nettbasert

Du trenger ikke å laste ned en programvare. Systemet er alt 100% nettbasert, og du har alltid tilgang fra hjemmesiden vår.

Få tilbud på Sykefraværsregistrering

Gi oss en beskjed dersom du har behov for en konsernløsning.

Få nyheter og tips om HMS, BHT og Ledelse.

Få en oppdatering om våre nye blogginnlegg.

Telefon ikon.svg

Kontakt oss

69 79 11 30

Tilbud ikon.svg

Tilpasset tilbud

Få et uforpliktende tilbud