Admin i systemet kan selv administrere sykefraværet til sine medarbeidere. Daglig leder kan også delegere dette til vedkommende som har den daglige oppfølgingen av dette.
Straks en medarbeider registrerer et fravær får den ansvarlige en “push-melding” på telefonen og en epost på PC-en.
Den ansvarlige kan da velge å aktivere en påminnelse når egenmeldingsdagene har gått. Man kan søke i dokumentasjon og skrive ut hele sykefraværshistorikken.
Appen som gjør det enkelt å følge opp den syke medarbeideren på en omtenksom og korrekt måte. Med appen kan du ta bilder av dokumenter, lagre dem og skrive notater. Alt blir trygt lagret på ett sted.
Appen er 100 % integrert med HMS-systemet til Grønn Jobb. Slik at man kan velge hvor man vil administrere sykefraværet. På PC, nettbrett eller mobiltelefon.
Last ned appen gratis ved bestilling av denne modulen.
Veil. pris: fra 3.480,- eks. mva. (12 mnd.)
Gi tilgang til alle ansatte utrolig enkelt, og velg hvem som skal ha rettigheter til de forskjellige oppgavene.
Du trenger ikke å laste ned en programvare. Systemet er alt 100% nettbasert, og du har alltid tilgang fra hjemmesiden vår.
Gi oss en beskjed dersom du har behov for en konsernløsning.
Adresse: Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy
Organisasjonsnummer: 995 215 160
Vi hjelper små og mellomstore bedrifter med bedriftshelsetjeneste, HMS-arbeid og kompetanseheving.
Adresse: Dikeveien 45, 1661 Rolvsøy
Organisasjonsnummer: 995 215 160